Vantive is a vital organ therapy company on a mission to extend lives and expand possibilities for patients and care teams everywhere. For 70 years, our team has driven meaningful innovations in kidney care. As we build on our legacy, we are deepening our commitment to elevating the dialysis experience through digital solutions and advanced services, while looking beyond kidney care and investing in transforming vital organ therapies. Greater flexibility and efficiency in therapy administration for care teams, and longer, fuller lives for patients—that is what Vantive aspires to deliver.
We believe Vantive will not only build our leadership in the kidney care space, it will also offer meaningful work to those who join us. At Vantive, you will become part of a community of people who are focused, courageous, and don’t settle for the mediocre. Each of us is driven to help improve patients’ lives worldwide. Join us in advancing our mission to extend lives and expand possibilities.
Lavorare nel team di Quality Assurance è l'occasione giusta per sviluppare competenze tecniche e relazionali, a contatto con la produzione e tutte le altre funzioni aziendali.
Attività
1. Gestione reclami
2. Gestione non conformità e azioni correttive/preventive legate ai reclami
3. Gestione reportistica periodica (mensile e trimestrale)
4. Gestione Process Risk Analysis (pFMEA) in termini di stesura, mantenimento e aggiornamento
5. Partecipazione ai Tier di reparto prodotto finito e sacche vuote e gestione feedback qualità per problematiche emerse dai tier di reparto
6. Monitoraggio azioni definite per risolvere problemi legati ai reclami
Requisiti
1. Laurea (Ingegneria, Farmacia, Biologia o affini)
2. Ottime capacità relazionali, organizzative e di team building
3. Buona conoscenza dei principali applicativi Office
4. Buona conoscenza della lingua inglese scritta e parlata
5. Conoscenza di nozioni base di statistica
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