Siamo specializzati nella fornitura online di servizi di stampa personalizzata di cataloghi, riviste, packaging, stampe su tessuto e molto altro ancora. Il successo dei nostri clienti è il nostro principale obiettivo e la forza che muove ogni nostra azione. Pixartprinting è un e-commerce e il web è il nostro habitat in tutto e per tutto. Questa presenza in rete è resa possibile da 1200 persone che lavorano ogni giorno con passione e talento per gestire e produrre 15.000 ordini al giorno. Negli anni abbiamo costruito una macchina ben oliata che permette di offrire ai nostri clienti un servizio di alta qualità. Fin dall’inizio ci siamo messi alla prova per offrire molto più che semplice stampa. Offriamo un servizio completo e professionale che ha come obiettivo quello di supportare i progetti di comunicazione dei nostri clienti, qualunque sia il loro business. Diamo loro piena libertà di scelta e azione e allo stesso tempo siamo costantemente presenti in ogni fase dell’ordine, in caso di ostacoli o dubbi. Ciascuno dei nostri prodotti può essere personalizzato, dando all’utente estrema libertà nella customizzazione del suo ordine. Posizione: We are now looking for a Digital Marketing Specialist that will be responsible for driving excellence in planning, implementation, and optimization of e-Commerce and performance marketing campaigns, across Europe. Responsibilities : Activate digital marketing campaigns across eCommerce platforms, including campaign creation, forecasting, budget pacing, media testing and optimizations. Implement daily and weekly optimizations to improve ROI/ROAS from digital media investments. Produce and interpret high quality performance reports to provide actionable insights and analysis. Develop advertisement copy for paid media campaigns. Collaborate cross-functionally with other members within the marketing department. Requisiti: Essentials: 3 years' experience in managing performance-driven Search and Shopping campaigns across different European countries Hands on expertise with Google Ads (including GDN), Microsoft Advertising, Google Merchant Center and Meta Ads. Solid knowledge of Google Analytics Excellent level of English (B2/C1) Good command of Excel Comfortable working in international, culturally diverse environment Strong analytical, communication and organizational skills Preferred: Experience with further media channels (Paid Social, Display, Programmatic, Affiliates). Further European languages at B1 level or above. Personal Characteristics: Passion to learn and innovate continuously, insatiable thirst for knowledge. Team player first. Relevant project management and problem solving skills. We look forward to meeting you and explaining why this is a great opportunity for your career J-18808-Ljbffr