Who are we?Amaris Consulting is an independent technology consulting firm providing guidance and solutions to businesses. With more than 1000 clients across the globe, we have been rolling out solutions in major projects for over a decade – this is made possible by an international team of 7,600 people spread across 5 continents and more than 60 countries. Our solutions focus on four different Business Lines: Information System Digital, Telecom, Life Sciences and Engineering. We’re focused on building and nurturing a top talent community where all our team members can achieve their full potential. Amaris is your steppingstone to cross rivers of change, meet challenges and achieve all your projects with success.At Amaris, we strive to provide our candidates with the best possible recruitment experience. We like to get to know our candidates, challenge them, and be able to give them proper feedback as quickly as possible. Here's what our recruitment process looks like:Brief Call: Our process typically begins with a brief virtual/phone conversation to get to know you! The objective? Learn about you, understand your motivations, and make sure we have the right job for you!Interviews: The average number of interviews is 3 - the number may vary depending on the level of seniority required for the position. During the interviews, you will meet people from our team: your line manager of course, but also other people related to your future role. We will talk in depth about you, your experience, and skills, but also about the position and what will be expected of you. Of course, you will also get to know Amaris: our culture, our roots, our teams, and your career opportunities!Case study: Depending on the position, we may ask you to take a test. This could be a role play, a technical assessment, a problem-solving scenario, etc.As you know, every person is different and so is every role in a company. That is why we have to adapt accordingly, and the process may differ slightly at times. However, please know that we always put ourselves in the candidate's shoes to ensure they have the best possible experience.We look forward to meeting you!Job descriptionEntra a far parte del nostro team e inizia una nuova avventura in un contesto internazionale e dinamico, dove potrai realizzare le tue ambizioni professionali in un’organizzazione in continua crescita.Come Pharma Supply Chain Associate, avrai l'opportunità di contribuire alla realizzazione di progetti strategici legati alla Supply Chain e alla trasformazione digitale. Il tuo ruolo sarà essenziale per garantire il corretto allineamento tra flussi finanziari, sistemi di pianificazione e stakeholder aziendali. È richiesta la disponibilità a recarsi una volta a settimana presso la sede di Latina.Your missionsImplementare nuovi flussi finanziari e di sistema.Coordinare l'allineamento dei sistemi di pianificazione ai nuovi flussi e l'adeguamento della propagazione della domanda.Gestire congiuntamente il piano di trasferimento con le funzioni Supply Chain e Demand Planning.Supervisionare la gestione delle fasi phase-in e phase-out in più siti, garantendo la sincronizzazione delle attività.Migliorare gli strumenti digitali per ottimizzare i processi e l'efficienza operativa.Your profileCompetenze tecniche:Esperienza con software e strumenti digitali come SAP, Office 365, Power Apps e altri strumenti di analisi dati.Conoscenza di metodologie di gestione dei progetti e capacità di analisi dati avanzata.Esperienza di 3-5 anni nella Supply Chain nel settore Farmaceutico.Capacità di utilizzare tecnologie emergenti (AI, Copilot) per ottimizzare i processi della Supply Chain.Background accademico:Laurea in STEM, Supply Chain Management, Logistica, Business Administration o affini. Un Master è un plus.Soft skills:Forti capacità analitiche per interpretare dati e identificare trend.Ottime competenze comunicative per interfacciarsi con stakeholder tecnici e non tecnici.Problem-solving efficace per affrontare le sfide della Supply Chain.Adattabilità e voglia di apprendere nuove tecnologie e metodologie.Capacità di lavorare in team, ma anche di gestire progetti in autonomia.What we offerUna comunità internazionale con 110+ nazionalità.Un ambiente in cui la fiducia è centrale: il 70% dei nostri leader ha iniziato dai primi livelli di responsabilità.Un sistema di formazione strutturato con la nostra Academy interna e oltre 250 moduli disponibili.Un ambiente di lavoro stimolante con eventi interni (afterwork, team building, etc.).Un forte impegno CSR, in particolare con il nostro programma WeCare Together.Amaris Consulting è orgogliosa di promuovere un ambiente di lavoro inclusivo. Accogliamo candidature da tutti i candidati qualificati indipendentemente da genere, orientamento sessuale, etnia, credo, età, stato civile, disabilità o altre caratteristiche.Interested in this job?Fast response timeAvg. response time: 72h
#J-18808-Ljbffr