In the VELUX Group, we offer you a world of opportunities and the chance to create a bright future. From the forefront of the sustainable indoor living industry, we enable those who live, work and play under the roof transform their spaces and live a healthier everyday life with more daylight and fresh air.
The VELUX Group is an international, family-owned business with strong financial roots and each year we are able to create real impact by reinvesting in society, our employees and planet through our foundations.
Alongside the rest of our values, “courage” and “mutual respect” define our actions every day and how we wish to contribute to the world.
Entrate a far parte del nostro team nella sede di Verona come Customer Care Agent. Sarai un membro chiave del nostro team di Customer Care, dove sarai responsabile di fornire un servizio di alto livello ai nostri clienti.
Attività principali:
1. Assistenza cliente BtoB, tramite diversi canali: telefono, mail, chat;
2. Ricerca di opportunità di vendita “inespressa”;
3. Attività di back office (creazione offerte, gestione reclami..);
4. Data entry: inserimento e controllo di ordini e resi; inserimento e aggiornamento anagrafiche clienti;
Il candidato ideale presenta:
1. Precedente esperienza in ambito impiegatizio/ Servizio Clienti;
2. Ottima conoscenza del Pacchetto Office e dimestichezza con vari tool digitali e CRM;
3. Diploma di scuola media superiore/Laurea triennale;
4. Precisione e accuratezza;
5. Flessibilità e disponibilità a svolgere diverse attività (multitasking);
Sede di Lavoro: Colognola ai colli, Verona
Contratto a tempo determinato
Cosa offriamo:
1. Far parte di una azienda certificata “Great Place to Work”;
2. Una forte cultura del work-life balance data dalle nostre origini; Scandinave;
3. Altri benefici;
La ricerca è rivolta ad ambosessi ai sensi della L.903/77 e L.125/91 e si intende aperta anche al collocamento mirato ex L. 68/1999.
Equal Opportunity Employer
VELUX Residential is fully committed to the concept and practice of equal opportunity in all aspects of employment. To further our goal of equal employment opportunity for all employees and prospective employees, it is the policy of VELUX Residential to recruit, hire, train, and promote persons in all job titles without regard to race, color, religion, sex, age, disability, protected veteran status, national origin, sexual orientation, or any other basis prohibited by applicable law. All employment decisions shall be consistent with the principle of equal employment opportunity and only job-related qualifications will be required.
#J-18808-Ljbffr